Opdrachtgever
Unilever Supply Chain
Aantal
150 personen
Wens
Jaarlijkse afdelingsuitje met de kick-off van de nieuwe doelstellingen op een originele wijze invullen.
RealisatieDe gasten werden bij de Hilvaria Studio’s ontvangen met koffie en een lekkernij. Vervolgens werd iedereen naar de grote theaterzaal geleid. Hier begon de dag met een kick-off voor de nieuwe doelstellingen van het volgende jaar. Het thema van deze dag werd nog duidelijk aangestipt, en dit was; Performance Culture. Een duidelijke hint naar de actieve middag invulling.
Nadat het formele gedeelte was afgesloten, namen we de gasten mee naar buiten. Hier volgde de teamindeling, aan de hand van gekleurde key-cords, en werd de briefing voor het spel gestart.
In veertien teams werd deze middag de
Strijd der Elementen gespeeld. In de prachtige omgeving van de Hilvaria Studio’s diende elk team op zeer uiteenlopende opdrachten zo goed mogelijk te presteren, om zo alle vier de elementen te verdienen ( vuur, water, lucht en aarde ).
Het spel was aangepast aan de klant, want her en der werden de teams geconfronteerd met bedrijfsspecifieke vragen en opdrachten, zodat de integratie van het formele gedeelte compleet was.
De apotheose volgde bij het eindspel, waarbij veertien teams in een grote cirkel tegelijkertijd een vuur probeerde te maken. Het team wat als eerste haar fluitketel liet fluiten, won het spel.
Deze dag werd ontspannen afgesloten met een heerlijke barbecue en een DJ om de zomerse sferen te verhogen.
BijzonderhedenTijdens de teambuilding hebben we bedrijfsspecifieke vragen en opdrachten geïntegreerd in het spel. Hierdoor heeft de opdrachtgever waardevolle input vanuit de medewerkers gekregen tijdens een informele activiteit.